איך להכריח את הקמפיינים שלך בפייסבוק להביא לידים איכותיים שנסגרים בקלות בטלפון / בפגישה
"הבעיה הקשה והמסתכלת ביותר של עסקים עם לידים מהדיגיטל היא לא הכמות - אלא האיכות. כשהליד לא טוב מתבזבז זמן, המערכת מתוסכלת והצמיחה נבלמת"
הקמפיינר לא אשם. וגם לא אתה. אז מי כן?!
איך גורמים ללקוח להבין מה מיוחד בי כבר בקמפיין?
מה התהליך המלא שליד צריך לעבור כדי להגיע רותח?
קייס-סטאדי קצר על עסק אמיתי שעובד איתנו
23 דקות קלילות שישפרו את ההמרות שלך משמעותית!
צפה / האזן עכשיו בחינם!
אנחנו שונאים ספאם. לא נעביר את פרטייך לאף גורם צד שלישי לעולם.
מעביר את ההדרכה: שקד אליהו, הבעלים של סוכנות השיווק Almond media. גר בנתיב העשרה שבעוטף עזה, משרת בצה"ל, מגיע ממשפחה שביזנס זורם לה בעורקים וחי את עולם השיווק הדיגיטלי מגיל 14.
הדבר שהוא הכי אוהב וטוב בו (לצד לצאת חופשות סקי ולנסוע בסופי שבוע למשחקים של מכבי ת"א) זה לבנות אסטרטגיות שיווק שמייצרות החזרי השקעה מדהימים לעסקים עם מוצרים מעולים.
סקפטיים? זה בסדר. כל מה שאתם צריכים להשקיע אלה 23 דק' תוך כדי אימון, נסיעה, בשטיפת כלים או סתם עם הקפה של הבוקר. מחכים לשמוע תגובות!
כל הזכויות שמורות לAlmond Media
This site is not part of the Facebook website or Facebook Inc. Additionally, this site is NOT endorsed by Facebook in any way. FACEBOOK is a trademark of FACEBOOK, Inc.