Almond Media

סוכנות פרסום דיגיטלית שבאמת מבינה שיווק.

עד סוף הדף הזה,
ננסה להסביר איך גם אתם יכולים לשווק אחרת

טיפ: לאורך כל הדף תוכלו לראות בדיוק מה האפקטים הפסיכולוגיים שאנחנו משתמשים בהם כדי לשכנע אתכם, חפשו את כפתור הנורה בכל חלק.

02

זה לא עניין של ״אשמים״.
לא אתם, ולא סוכנויות הפרסום.

כל יזם/מנכ״ל רוצה לצמוח, והדיגיטל נוצח בחוץ.
אבל מספיקה טבילה אחת בפנים כדי לחוות איכות לידים נמוכה,
עלויות המרה גבוהות וחוסר יכולת להגדיל תקציבים.

אז אם זה קורה לכל כך הרבה עסקים
או – שאין כסף בשיווק הדיגיטלי, וזה לא באמת עובד.
או – שיש בעיה משמעותית בדרך השיווק הנורמטיבית.

העובדות לא משקרות

החברות הגדולות מעבירות בכל שנה חלק הולך וגדל
מהתקציב שלהם לערוץ הדיגיטלי. אז לא רק שיש פה כסף,
יש פה את הכסף הגדול. נקודה!

אבל יש בעיה מבנית בשוק

כי בשביל להביא תוצאות – צריך לתת מענה למחקר, אסטרטגיה, תכנון והפקת קריאייטיב, ניהול קמפיינים, עיצוב וחווית לקוח, בעצם כל פרמטר שהחברה הגדולה משקיעה בו את מיטב כספה

ואחרי מאות לקוחות שהגיעו אלינו אחרי שהיו ״אצל אחרים״ הבנו שרוב העסקים מנסים לקנות יכולת גבוהה ומורכבת מאוד בסכום נמוך ככל האפשר.

מה שאומר שאין להם את היכולת לשווק (שזה בעצם בחלק המורכב והעמוק)
ונשארים רק עם ה-״תכל׳׳ס״ – הפרסום.

כך שיוצא תמיד, ששני הצדדים אחראים למצב הלא בריא שנוצר. הביקוש על הכח, אתם שמנסים לקנות בזול. ומנגד סוכניות השיווק, ההיצע – שמנסה לספק מוצר מתאים לביקוש הזה, ובסוף מספק חצי מוצר שמביא 0 הצלחה.

המסקנה:

אל תחפשו פתרונות קסם

המסקנה:

אל תחפשו פתרונות קסם

איך זה אצל לקוחות אחרים?

נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו

איך זה אצל לקוחות אחרים?

ברור לכם מה עשינו פה נכון? לא רק שאחרים מספרים, גם ניסינו להקליט דווקא בהפתעה כדי שתוכלו להרגיש בעצמכם את האותנטיות. נכון שזה יותר משכנע מצילומי מסך של קמפיינים?
ברור לכם מה עשינו פה נכון? לא רק שאחרים מספרים, גם ניסינו להקליט דווקא בהפתעה כדי שתוכלו להרגיש בעצמכם את האותנטיות. נכון שזה יותר משכנע מצילומי מסך של קמפיינים?

אזורי המומחיות שלנו:

הדבר היחידי שאנחנו יותר אוהבים מלהביא עסקאות בהחזרי השקעה מעולים זה להביא עסקאות בלי להשקיע שקל. אבל איך עושים את זה? התשובה ה"רגילה" היא SEO בגוגל, עבודה על קבוצת פייסבוק וכדומה.
התשובה שלנו? נדבר עליה. אם זה יהיה רלוונטי. אבל בא נגיד שגם קבוצת ווצאפ, הרוויחה ללקוח שלנו מעל 1M ש"ח בשנת 2023 עד חודש 7. איך זה? לא רע…

הדבר היחידי שאנחנו יותר אוהבים מלהביא עסקאות בהחזרי השקעה מעולים זה להביא עסקאות בלי להשקיע שקל. אבל איך עושים את זה? התשובה ה"רגילה" היא SEO בגוגל, עבודה על קבוצת פייסבוק וכדומה.
התשובה שלנו? נדבר עליה. אם זה יהיה רלוונטי. אבל בא נגיד שגם קבוצת ווצאפ, הרוויחה ללקוח שלנו מעל 1M ש"ח בשנת 2023 עד חודש 7. איך זה? לא רע…

פה עובדים על תוצאות. פה מדברים כסף. פה המספרים הם הפרמטר היחיד שחשוב.
Facebook, Google, Instagram, TikTok וגם עוד הרבה שמות שפחות רלוונטיים לשלב הזה. כל האמצעים כשרים, ובמלחמה, הצד שעובד יותר יסודי, ינצח.
פה שמים ₪10 בצד אחד – ומנסים להוציא ₪50 בצד השני.

תחשבו על זה כך – דף טוב, פוגש לקוח ומוציא ממנו כסף. דף רע? אתם מבינים לבד. אנחנו מומחים בדפים טובים. וכן. זה נשמע הרבה יותר פשוט ממה שזה באמת.

לבנות חנות אינטרנטית, לא שונה בהרבה מבניית חנות רגילה. מתכננים, משקיעים הרבה בהתחלה, מקימים את הקירות, את המיתוג, מזמינים מלאי, מעמידים שיווק… ההבדל העיקרי הוא שכנראה תשלמו פחות על עובדים, אבל יותר על תנועה.
יש לכם זמן להקים עוד עסק לבד? בהצלחה. אבל אם אתם רוצים להיעזר במקצוענים – אנחנו פה בשביל לחסוך לכם את הטעויות שישחקו את הרווחיות שלכם.

היום אין תמונות. תמחקו. אין. חבל. לא צריך. לא עוזר. לא שווה.
אתם מתכננים מסרים שיווקיים שיעשו אתכם עשירים? אתם חייבים וידאו. ספק שלא יודע לבצע את זה כמו שצריך? זה כמו גנן בלי מזמרה.

אנחנו עובדים בשותפות עם 7 מערכות טכנולוגיות שונות על מנת לספק לעסק שלכם פתרון האידיאלי. נוכל לבנות עבורכם הכל! ממסעות לקוח ממירים ועד אוטומציות לחיסכון בזמן.
אתם שונאים בוטים? בסדר. גם אנחנו.
אבל אוטומציה היא לא "בוט". אוטומציה היא חסכון בזמן. האם "נכון"לשים אצלכם בוט? שאלה מצוינת. נדבר עליה יחד.

ניהול קמפיינים

פה עובדים על תוצאות. פה מדברים כסף. פה המספרים הם הפרמטר היחיד שחשוב.
Facebook, Google, Instagram, TikTok וגם עוד הרבה שמות שפחות רלוונטיים
לשלב הזה. כל האמצעים כשרים, ובמלחמה, הצד שעובד יותר יסודי, ינצח.
פה שמים ₪10 בצד אחד – ומנסים להוציא ₪50 בצד השני.

שיווק אורגני

הדבר היחידי שאנחנו יותר אוהבים מלהביא עסקאות בהחזרי השקעה מעולים זה להביא עסקאות בלי להשקיע שקל. אבל איך עושים את זה? התשובה ה"רגילה" היא SEO בגוגל, עבודה על קבוצת פייסבוק וכדומה.
התשובה שלנו? נדבר עליה. אם זה יהיה רלוונטי. אבל בא נגיד שגם קבוצת ווצאפ, הרוויחה ללקוח שלנו מעל 1M ש"ח בשנת 2023 עד חודש 7. איך זה? לא רע…

eCommerce

לבנות חנות אינטרנטית, לא שונה בהרבה מבניית חנות רגילה. מתכננים, משקיעים הרבה בהתחלה, מקימים את הקירות, את המיתוג, מזמינים מלאי, מעמידים שיווק… ההבדל העיקרי הוא שכנראה תשלמו פחות על עובדים, אבל יותר על תנועה.
יש לכם זמן להקים עוד עסק לבד? בהצלחה. אבל אם אתם רוצים להיעזר במקצוענים – אנחנו פה בשביל לחסוך לכם את הטעויות שישחקו את הרווחיות שלכם.

כתיבת דפי נחיתה ממירים

תחשבו על זה כך – דף טוב, פוגש לקוח ומוציא ממנו כסף. דף רע? אתם מבינים לבד. אנחנו מומחים בדפים טובים. וכן. זה נשמע הרבה יותר פשוט ממה שזה באמת.

פיתוח, אוטומציות ואינטגרציות

אנחנו עובדים בשותפות עם 7 מערכות טכנולוגיות שונות על מנת לספק לעסק שלכם פתרון האידיאלי. נוכל לבנות עבורכם הכל! ממסעות לקוח ממירים ועד אוטומציות לחיסכון בזמן.
אתם שונאים בוטים? בסדר. גם אנחנו.
אבל אוטומציה היא לא "בוט". אוטומציה היא חסכון בזמן. האם "נכון"לשים אצלכם בוט? שאלה מצוינת. נדבר עליה יחד.

הפקת פרסומות

היום אין תמונות. תמחקו. אין. חבל. לא צריך. לא עוזר. לא שווה.
אתם מתכננים מסרים שיווקיים שיעשו אתכם עשירים? אתם חייבים וידאו. ספק שלא יודע לבצע את זה כמו שצריך? זה כמו גנן בלי מזמרה.

הצוות שלנו

שקד אליהו

בעלים ומייסד

שקד אליהו

בעלים ומייסד

גדעון ויילר

אסטרטגיה שיווקית ועסקית

כפיר סייטן

מנהל הקמפיינים

שקד אליהו

בעלים ומייסד

שקד אליהו

בעלים ומייסד

גדעון ויילר

אסטרטגיה שיווקית ועסקית

כפיר סייטן

מנהל הקמפיינים

שקד אליהו

בעלים ומייסד

גדעון ויילר

אסטרטגיה שיווקית ועסקית

מארק

סמנכ"ל תפעול

כפיר סייטן

מנהל הקמפיינים

אמילי מילוא

מנהלת סושיאל

אור פרוינד

UX/ UI

אלון מסיקה

קופירייטינג

ישראל ישראלי

מנהל הקמפיינים

למה הזמן הכי טוב, הוא עכשיו!

מאפייןמנהל קמפייניםסוכנות פרסוםalmond media
ניסיון מקצועי
מעטפת שירותים
מעורבות עסקית
חשיבה הוליסטית
חוויות לקוח
מחירים מוזלים
יחס אישי
שקט נפשי

שאלות ותשובות
כמו שאתם מכירים

המשרד שלנו יושב ברמת השרון ומקבלים לפגישות גם ביגאל אלון 94 ת"א.

וואו, איזה מזל ששאלתם, ברור שזה אנחנו, אלמונד מדיה.

וזו בכלל לא שאלה שסתם שמנו פה כי זה מרים לנו😂

בקרוב יהיו כמה קייס סטאדיז באתר, אבל נכון לעכשיו אנחנו מציגים עבודות בפגישת ההיכרות. אין טוב מלראות בזמן אמת – ואנחנו גם אוהבים להסביר את החשיבה מאחורי הדברים.

אי אפשר לדעת כלום בחיים. אבל אנחנו מזמינים אותך לנסות אותנו. הבטחה אישית: אם עבדת איתנו חודש ולא היית מרוצה מההתנהלות, המקצועיות והתוצאות – נחזיר לך את הכסף שלך.

ממלאים פרטים בטופס למטה ואנחנו מתקשרים לעדכן. גם אם אין מקום כרגע, אנחנו תמיד שמחים לתת לכם המלצות ליישום בשיווק שלכם – עד שנתחיל לעבוד ביחד.

שקד מאמין שכן, אבל יש קנוניה במשרד שאומרת שהוא חי בסרט. בינינו, אי אפשר באמת לדעת. עד שנגלה, מוזמנים להטיס את העסק שלכם לחלל יחד איתנו.

רוצים לקבל שיחת אבחון טקטית ולבדוק אם יש לנו מקום ללקוחות חדשים כרגע?

מלאו את השאלון מטה ונדבר אתכם

תקציב פרסום?
תקציב פרסום

HOMEVIDEO1

כתוב את הכותרת כאן

Anchoring Bias

החלק הראשון שתקראו בכל דף, נקרא "Hero Section" והתפקיד שלו הוא לספק למח של הלקוחות שלכם, גירוי. גירוי מעניין, רלוונטי, שיציף אצלם תקווה חיובית ובסך הכל, ימשוך אותם להמשיך ולהתרכז. איך עושים את זה נכון? מבטיחים את לב ההבטחה הייחודית שלכם, ארוזה בצורה "מגרה" ביותר.

Take the Blame

בחלק הזה, כבר משכנו את תשומת הלב של הלקוחות שלנו, ועכשיו הגיע הרגע "לגעת" בכאב בצורה הכי מדויקת. כך הלקוח מבין שאנחנו יודעים מה באמת מציק לו, שאנחנו מבינים את הבעיה שלו, ובמקרה זה אנחנו משלבים את זה ב"לקיחת האשמה" - אף אחד לא אוהב להרגיש אשם, ולכן כדאי להסביר ללקוחות שלכם "שזו פשוט לא אשמתם".

HOMEVIDEO2

כתוב את הכותרת כאן

New Mechanism
Show and tell +

הלקוחות כבר מבינים בשלב הזה, שהכאב שלהם ברור, ועכשיו השאלה שעולה לכולם (וגם לכם) בראש היא, "אוקיי, אבל מה אתה עושה אחרת… למה הבעיות של האחרים, לא רלוונטיות אצלך?"

Social Proof + authority bias

אז הלקוחות שלנו מתעניינים, יש בעיה ויש פתרון. עכשיו הרגע שאתם בטוחים ש"עלי זה לא עובד". אבל זה כן. על כולנו. כי אתם כבר מבינים בשלב הזה שמה שאני כותב, מעניין אתכם. אבל "מי אמר שזה לא רק מילים על דף"? בשביל זה, אנחנו צריכים את ההוכחה החברתית. אה, ואם אפשר שיהיו שם אנשים "מיוחדים" 😉 זה אפילו יותר טוב.

HOMEVIDEO3

כתוב את הכותרת כאן

Urgency + Scarcity

אחד האפקטים החשובים ביותר שאתם צריכים לזהות בשכנוע, הוא "ארג'נסי" או "דחיפות". ולמה זה? כי אפילו אם הלקוח כבר "משוכנע", האופי האנושי של כולנו הוא "לדחות", לחכות - ממש להמתין לרגע שזה מרגיש לנו "הרגע" להתקדם. אז כולם צריכים דחיפה קטנה…

אז הבנתם שאנחנו מכירים את הבעיה שלכם, טענו שאנחנו עובדים אחרת, הראנו לכם, ועדיין מראים- שתהליך פסיכולוגי בשיווק הוא הדרך העמוקה והנכונה לשווק, ואפילו שהזמן הוא עכשיו. הגיע הרגע לשלב "המחסור". כשמסבירים לכם ש"אין מספיק לכולם" - אתם, בתור בני אדם, מונעים ממקום עמוק לדאוג ש"לכם יהיה מספיק". וזה מה שעושים בחלק הזה.

Framing

לאפקט המסגור (Framing) יש השפעה ישירה על החשיבה שלנו. בשלב הזה כבר בא לכם לעבוד יחד, אבל הטבלה הזו עוזרת לעשות סדר במה שכבר קראתם ו"למסגר" את ההצעה שלנו "לעומת" הכוחות שסביבה. המח שלכם מחפש סדר - חשוב לו להבין איך למקם את ההצעה ביחס לעולם סביבנו.